Czy plecak dobrze sprawdzi się w roli artykułu reklamowego?

Gadżety reklamowe to dobry sposób promocji zarówno dla małych firm, jak i dużych korporacji, ponieważ można zakupić je w różnych ilościach. Zaletą dobrze dobranych artykułów reklamowych jest to, że w przeciwieństwie do promowania marki w Internecie czy telewizji, nie irytują klientów, a wręcz przeciwnie. Istotne jest, aby gadżet był nie tylko dobrze oznakowanych i eksponował logo marki, która je zamawia, ale także charakteryzowały się użytecznością i solidnym wykonaniem. Warto też dobrać gadżet do charakterystyki grupy docelowej klientów.

Plecak jako mniej oczywisty gadżet reklamowy

Wśród gadżetów reklamowych najczęściej przewijają się smycze, breloczki, notesy czy pendrive, jednak warto też wyposażyć firmę w coś bardziej oryginalnego, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Taką propozycją może być plecak. Wbrew pozorom przyda się on wielu grupom klientów, zarówno tym młodszym, jak i starszym. Taki gadżet reklamowy może „uratować” obdarowanego nim klienta, kiedy ten nie będzie miał się w co się spakować np. na wycieczkę rowerową. Taka sytuacja na pewno zbuduje przyjemne skojarzenie z marką. Ładny design może przyczynić się do tego, że klienci obdarują tym gadżetem swoje dzieci, co również wywoła pozytywne skojarzenia. Ponadto tak duży gadżet jak plecak, daje dużą powierzchnię, na której można zamieścić logo oraz hasła promocyjne.

Jest też duże pole do popisu, jeśli chodzi o design gadżetu. Ważne, aby był on funkcjonalny i porządny, w przeciwnym razie obdarowani nim klienci i kontrahenci nie będą go wykorzystywać, a stanie się dla nich tylko przedmiotem zajmującym niepotrzebnie miejsce, co na pewno nie przyczyni się do budowy pozytywnego wizerunku firmy w ich oczach. Natomiast im porządniejszy i ciekawszy będzie gadżet, tym częściej będzie wykorzystywany, a logo firmy eksponowane. Dlatego warto wybrać sprawdzonego producenta plecaków, który oferuje produkty wysokiej klasy. Można postawić na praktyczne plecaki z dużą ilością kieszeni i przegródek, porządnymi suwakami i szelkami, które posłużą jak najdłużej. Należy dobrze przemyśleć kolorystykę i dopasować ją nie tylko do atrybutów wizualnych marki, ale też do osób, które będą nim obdarowane. Przy mniejszym budżecie można zastanowić się nad plecakami typu worek, które ostatnio zyskują na popularności, a koszt ich produkcji jest mniejszy.