Jak można zareklamować firmę na plaży?
Co roku w sezonie letnim plaże wypełniają się spragnionymi słońca i wody turystami. Nie tylko te nadmorskie, ale także te nad jeziorami, a nawet rzekami. W ten sposób w jednym miejscu gromadzą się rzesze ludzi, którzy mogą stać się odbiorcami działań reklamowych.
Plażowe gadżety reklamowe
Zacznijmy od przedmiotów, które trafiają na plażę, aby reklamować usługi i towary różnych firm. Mogą to być zarówno przedmioty wystawiane w przestrzeni publicznej, jak i takie, które rozdajemy plażowiczom, żeby korzystając z nich prezentowali innym nasze logo. Wymieńmy je zatem:
- potykacze reklamowe – sprawdzą się do promowania usług oferowanych przy plaży, takich jak wynajem sprzętu sportowego albo punkt gastronomiczny,
- pylony dmuchane – wizualnie atrakcyjniejsze od potykaczy, a przy tym przyciągają wzrok poruszając się na wietrze,
- banery reklamowe – nie wszędzie da się je umieścić, ale jeśli jest na nie miejsce, warto sięgnąć po tę niedrogą formę reklamy,
- flagi reklamowe – o miejsce na flagę łatwiej niż w przypadku baneru, a na dodatek porusza się ona, podobnie jak pylon, i przyciąga uwagę,
- parasole plażowe – możemy rozstawiać je sami albo rozdawać, na przykład w konkursach, plażowiczom, którzy chętnie skorzystają z cienia i pokażą innym firmowe logo,
- leżaki plażowe – tutaj sytuacja jest bardzo podobna jak z parasolami, z którymi zresztą leżaki możemy wystawiać w zestawach,
- torby plażowe – to już gadżet, który trafić musi w ręce plażowiczów, najlepiej jeszcze zanim pojawią się nad wodą,
- piłki dmuchane – dzięki którym firmowe logo latać będzie nad plażą w te i z powrotem,
- ręczniki plażowe – niedroga rzecz, którą rozdawać można pracownikom i klientom.
Imprezy na plaży
W ramach działań marketingowych można urządzić na plaży imprezę. Zależnie od możliwości, mogą to być konkursy dla dzieci, rywalizacja sportowa albo plenerowy koncert. Ważne, aby teren imprezy wyposażony został w firmowe gadżety – te, które wymieniliśmy wyżej, ale także w dmuchane bramy i namioty plażowe.